Dating

sobota 5. ledna 2013

Kvinde, 40 ar, fra Kobenhavn


Findes der mon en lakker yngre mand mellem (28-38) som er meget veludrustet..????

Pa sigt vil jeg gerne have dig som kareste, hvis vores folelser viser sig at ga i den samme retning.

Som mand skal du ga op i din fysiske form og ikke vare lasket eller overvagtig.
Udseende massigt er jeg meget tiltrukket af skagstubbe, har pa bryst og mave.

Jeg er selv en kvinde med former de rette steder. Er ikke pa nogen mader mager eller overvagtig. Har store naturlige bryster og har en mellemstor rov. Jeg er meget sexet og har ikke problemer med at score mand (hvis det er det jeg vil).

Sexuelt leder jeg efter denne yngre meget veludrustede mand som tander pa squirting og gensidig oralsex bade som giver og modtager.
Det er mine to nogleord - squirting og oralsex..!!

Žádné komentáře:

Okomentovat